onsdag 23 september 2009

Tack!


Jag har fått samma utmärkelse från två bloggvänner som har bloggarna

Life of a hero

och

Kerstins foto

TACK till er båda! Jag är så glad för att vi hittat varann så här i bloggarnas stora värld och för att ni sprider sådan glädje och inspiration och uppmuntran både genom era kommentarer och genom era bilder/bloggar.

Vill samtidigt passa på att tacka ALLA som jag mött genom min blogg och som kommenterat och gett mig inspiration. Är lite dålig på att kommentera själv emellanåt så därför vill jag passa på att tacka nu.

Nu har jag förstått att man ska ge denna utmärkelse vidare till 9 andra fantastiska bloggare, men jag har så svårt att välja ut så jag gör helt enkelt så att jag ger min vidare till alla de bloggar jag brukar besöka. Ni är fantastiska och ni vet vilka ni är, så varsågod!

Inga kommentarer: