torsdag 31 december 2009

Månadsbilden December


En liten fanfar vore inte helt fel nu! Sista månadsbilden för 2009. Säger som Camilla att det känns som om månadsbildsåret har gått himla fort. Komihåg hur jag bestämde mig i sista sekund i slutet av januari för mitt fotoställe vid Fyrisån. Känner mig rätt nöjd med valet så här i efterhand. Är ju så svårt att veta hur ett ställe ser ut genom årets alla månader. Men det är roligt att veta nu.

Vill förstås tacka Camilla som intiativtagare för Månadsbilden 2009 och alla andra deltagare. Har varit spännande att följa hur året ser ut på andra ställen.

Till sist vill jag passa på att önska alla ett riktigt GOTT NYTT 2010!

8 kommentarer:

Hero sa...

Du gjorde ett bra val när det gällde motiv för månadsbilden. Det har verkligen visat årstidernas växlingar.
Ett gott nytt år önskar jag dig
kram Maria

Smamman sa...

Verkligen kul idé det där med månadsbilderna! Ni ser ju ut att ha kallt ni också. Ett riktigt gott nytt år på er! och grattis på "födelsedagen" också ;-) Kram

Ninni sa...

Visst har året gått snabbt. Det tycker jag också. Det är spännande att se bilder från olika delar av Sverige och andra länder och roligt att få se hur årstiderna ändrar bilden. Du gjorde ett bra val i fråga om vy. Den är verkligen till sin fördel just nu med dimman över ån och den lågt stående solen.
Kram Ninni

Kerstin sa...

Jag håller med de andra, du gjorde ett bra val av ställe att fota på.
Den här bilden är fantastisk, fint ljus och lite dimma över vattnet.
Vackert!
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!

Niklas exponeringstränar sa...

En riktig vykortsbild du lyckats ta, denna sista månadsbild. Snyggt!
/Niklas

Photos by Storm sa...

Tänk att vi fick avsluta med vita bilder. Ser väldigt kallt ut hos dig. Önskar dig ett Gott Nytt År/Kram Lis

Anonym sa...

Gott Nytt År även till dig! Det ska blir spännande att se dina bilder även under 2010.

Camilla Alvén sa...

Vad härlig din sista bild blev!
Önskar dig ett superbra år
Kram