onsdag 17 februari 2010

I måndags



8 kommentarer:

Niklas exponeringstränar sa...

Go kväll!
Nu har jag precis varit på info om förskoleklass. Känns skumt att sitta i skolan som förälder.
Nåväl...den första bilden med spåren var ju riktigt lyckad. Snyggt fångat.
Tycker
/Niklas

Karins fotoblogg sa...

Ooo jag gillar alla bilder, sånt skönt härligt ljus i dem! Spåren var ju läckra, undrar vad det är för djur som gått där?

Spåret på himlen är också läckert, även jag har fotat ett sånt nyligen. Undrar vad det är för djur som lämnar såna spår :)

Kram!

Anonym sa...

Mmmm, soool - det gillar jag! Härliga bilder!

Camilla Alvén sa...

Snyggt, vilken måndag!!!
Ha det bra
Kram

Åke sa...

Härliga bilder här sen sist jag kollade. Fina och spännande bildserier. Gillar bäst nr 3. Spännande diagonal som möter en vågrät linje, osså kontrasten i den blå tonen gör bilden intressant. :)

Niklas sa...

Fina bilder Karin, som förmedlar vintern bra tycker jag. Vart brukar du fotografera föresten?

/Niklas

Photos by Storm sa...

Men hallå, hade ni sol i måndags? Nu blir jag avundsjuk. Jättefina bilder, allihop/Kram Lis

Susanne sa...

Underbara bilder och superskärpa!!