torsdag 17 juni 2010

Klara färdiga blås!



Tycker inte att det känns som sommar än. Jag tänker att åå vad skönt det ska bli med sommar snart...tills jag kommer på att det ÄR ju faktiskt sommar nu. Kanske beror det på allt regn och kyla som har varit eller på att jag ska ha min semester först under slutet av juli. Men idag så känns det som om sommarkänslan kanske kommer att infinna sig trots allt. Solen skiner och jag tror att det ska bli rekordvarmt...iallafall över 20 grader ;-) I förrgår kom solen (och myggen)också fram på kvällen efter regnet och vi gick en bit längs vår väg och C fick blåsa hur många maskrosbollar som helst.
Ja, vet en riktigt uttjatad klassiker på bild, men visst är det viss sommarkänsla över sådana bilder. Önskar er alla en solig och varm (helst myggfri) dag!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Helt klart fina bilder och visst är sommaren här nu. Hoppas bara att det kommer lite värme och sol så kvällarna blir längre. Myggen är bedrövliga i år, det går inte heller att tämja dom.
Morgan

Samuel Jacobsson sa...

Klockrena bilder på din son.
Bilderna andas sommar som håller på att blomma ut i full prakt. Likt dina knoppar som bara väntar på lite mer värme..En kompis till mig har en syster som bor i Sydafrika. Hon fotar en hel del med framgång.
Jag tänkte det kanske kunde vara kul för dig att besöka hennes sida...

http://www.miriams-photos.fotosidan.se

Ha en toppen dag, det ska jag ha...
// Samuel

Karins fotoblogg sa...

Jag har nog heller inte hajat att sommaren är här riktigt! Men inte är barn och maskrosor utjatat?! Inte när de är så härliga som här på C! Vad stor han ser ut förresten!

Ses imorgon, kram!

Susanne sa...

Håller verkligen med i det du skriver. Jag går också och väntar på sommaren men herrejösses... det är ju snart juli månad och ständigt kallt och ruggigt.... Brrrr. Jag går också på semester i slutet av juli månad och just nu känns det lika bra=)
Härliga bilder jag blir glad av=) Kram

Karin A sa...

Absolut sommarkänsla! Härliga bilder med mycket känsla i. :)

Ha en bra helg!
Kram Karin

Photos by Storm sa...

Härlig känsla och hundkexen i bakgrunden är lika med doftrika sommardiken. Finaste killen, lyckades han blåsa bort några paraplyfrön?/Kram

Cecilia sa...

Ja vi fick ju en fin dag. Nu åskar det så jag måste nog dra ut sladdarna snart. Härliga sommarbilder på din fina son! Ha det bra.

Marie sa...

nice portrait.

Anonym sa...

Exakt som jag känt och tänkt, just det att det ska bli skönt med sommar och sen kommer på att det ÄR ju sommar. Konstigt. Men jag tror det beror på den långa vintern som varit.

Härliga bilder!

//Malin H