torsdag 12 augusti 2010

I afton dimma




9 kommentarer:

Åke sa...

Stämningsfulla bilder! :)

Veronica sa...

Å, så vackert!!

Anonym sa...

Du har verkligen utvecklats väldigt mycket i ditt fotograferande tycker jag. Du levererar bild efter bild och det är bra sådana. -Fortsätt så!
Morgan

Karin Wijk sa...

Tack alla för era kommentarer!
Morgan: Den kommentaren värmde verkligen :-) Vad roligt att höra! Är ju som många rätt självkritisk och man fotograferar på utan att tänka så mycket. Så man blir ju rätt hemmablind ;-) / Karin

Hero sa...

Så vackert och stämningsfullt.../kram

Ninni sa...

Dimma, tänk så stämningsfulla bilder det ger. Ljuvligt Karin! Nu när jag bara promenerar några minuter till jobbet hinner jag aldrig med att se såna vackra vyer över åkrarna.
Ha en skön helg!

Photos by Storm sa...

Tänk så vackert med dimma. Dina bilder är väldigt fina och jag känner fukten i luften ända hit. Ha en skön helg/Kram

Niklas sa...

Härlig dimmserie.. Får en känsla av ett landskap för länge sedan, bild nummer tre är nog min favorit!

/Niklas

Karin Wijk sa...

Tack för era kommentarer Lis och Niklas!! / Karin