tisdag 21 september 2010

Bröllopsbilder


Jag fick förtroendet att fotografera Lisa och Thomas som gifte sig en vacker sensommardag i slutet av augusti i Lena kyrka. Kan inte påstå att jag är en erfaren bröllopsfotograf, men det är ju så himla kul och spännande med bröllop, så det är väldigt svårt att låta bli ;-)

Det var så där osäkert väder till en början , men inget regn iallafall och i slutet av fotografering bestämde sig solen att titta fram :-) Det är ju inte helt lätt att fotografera i regn vad man än fotograferar, men just bröllop är ju lite extra svårt i dåliga väderförhållanden, då det ofta inkluderar fina vita klänningar och frisyrer som inte får förstöras. Så vi hade tur.

Min käre make ställde upp som assistent vilket jag är väldig tacksam för. Det är inte helt fel att ha någon som kan kånka på reflexskärmar och kameraryggsäck och dessutom stå för lite underhållning (tror jag brudparet tyckte iallafall ;-).

Känner mig faktiskt nöjd själv och vad jag hört så verkar brudparet nöjda också, och det är ju det viktigaste. Fler bilder kommer...

1 kommentar:

Camilla Alvén sa...

Visst är det kul om än otroligt nervöst att fotografera bröllop.
Ha det bra
Kram