torsdag 25 november 2010

Problems...

...med datorn. Den segar sig och håller på och skrämmer oss med information om att hårdisken inte existerar osv. Som tur är har vi lyckats säkerhetskopiera alla bilder och annat viktigt...vilket jag inte gör så ofta jag borde göra. Just för tillfället verkar den riktigt pigg igen...får se hur länge det håller.
P.g.a detta har det varit svårt att lägga ut några bilder, och tyvärr har jag inte mycket koll vad som händer på internet överhuvudtaget. Men jag lägger bilderna på lager och kommer nog igång snart igen...om den inte gör det så har maken redan börjat prata om sådan där äppeldator ;-)...jag undrar om jag får ha den ifred då. Hur som helst så får jag nog låna hans ett tag och surfa med mobilen så länge.

Imorgon bär det av på fotomässan i Älvsjö, ska bli kul!

Trodde jag skulle lyckas få med en bild...men nu vägrar den igen #¤#!!!

2 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Hoppas att du får det kul på fotomässan!

Ha det bra
Kram

Kerstin sa...

Usch vad trist med en trilskande dator. Hoppas att Fotomässan blir roligare. :)