tisdag 15 mars 2011

Lek och tapet







Var hemma hos mina föräldrar en sväng i helgen. Maken bortrest och jag jobbade helgen, så C fick underhålla dem med lek och stoj medan jag åkte iväg till jobbet. Tur att man har föräldrar som ställer upp och bor relativt nära när det behövs.

Vet inte om jag tänkt så mycket på tapeterna tidigare. De har hängt med ett tag. Har funnits så länge jag kan minnas, då mina morföräldrar bodde här innan också. Men jag gillar verkligen de olika mönstren.

Om syrran läser, så Tack för de fina kläderna till C :-)

Tidigare inlägg med fler bilder från föräldrarhemmet ser ni här.


3 kommentarer:

Camilla Alvén sa...

Härliga bilder och snygga tapeter, fördelen med att inte tapetsera om så ofta är att det "gamla" brukar bli modernt efter ett tag.

Ha det bra
Kram

Susanne sa...

Vilka fantastiska bilder!!! Och varför hänga med i alla trender??? Det funkar ju inte att ständigt vara "inne". Ha det gott=)

Systeryster sa...

Fina bilder. Gillar också tapeterna, speciellt dom gröna...morfar tyckte om grönt.
Kul att C kan ärva lite från H.

Kram
Anna