lördag 26 november 2011

Ett misstag...




...händer ganska lätt när man ska fotografera djur från en minibuss samtidigt som man ska hålla reda på en fyraåring som vill hitta på det mest oväntade saker.
Dessa väldigt överexponerade bilder är från Sydafrika och en utflykt till "Lion Park" där man bl.a. får klappa små lejonungar. Efter lejonklappningen blev det en rundtur bland de "frigående" djuren. Frigående fast instängda i större områden.
Det var inte meningen att de skulle bli överexponerade, men så blev det. Men nu när jag konverterade dem till s/v i lightroom och la på lite extra svärta och korn, så tycker jag det blev rätt bra. Så kan det gå ;-)

6 kommentarer:

Sandra sa...

Mig hade du nog kunnat lura att det var planerat! Fina bilder :)

Camilla Alvén sa...

Första bilden är så snygg, tur att du inte kastade bort de bilderna!

Ha det bra
Kram

Åke sa...

Blev ju extremt bra!! Grattis till misstaget får man väl säga då? En ren njutning! ;)

Jimmy Tjäder sa...

Riktigt bra bilder! Framförallt den översta.

/Jimmy

Sander Broström sa...

Framförallt den översta är väldigt läcker! Jag trodde att det var avsiktligt innan jag läste rubriken... ;)
// Sander

Margi sa...

Snygga bilder! särskild översta! Man får väl lära sig från sina misstag :)
Hälsar
/Margi