torsdag 2 februari 2012

En riktigt kall dag...


...har det varit idag och kallare ska det tydligen bli. Under dagens promenad fick några kvistar och strån mig (som vanligt) att stanna till. Solen på väg ner och inbäddad i moln, bidrog med ett sådant där härligt varmt ljus. Drömde mig bort lite från kylan och kom och tänka på sommaren. När man kan gå barbent och utan mössa och grässtråna vajar i lätt sommarbris...bortdomnade iskalla fingrar fick mig dock att vakna ganska raskt från drömmen och fortsätta rundan.

5 kommentarer:

Lagottocattleya sa...

Fina färger

Anne sa...

lovely shot - great colors!

Cecilia sa...

Nu ser jag tydligt en varm sol ...jo det gör jag, trots kylan.

Camilla Alvén sa...

Snygg bild!
Hos mig är det också rysligt kallt, jag cyklade nyss en runda och förfrös nästan låren...
Ha det bra
Kram

Veronica sa...

Vad fin bild.Varma färger men ändå så kall. Vi har -32 här i Skellefteå så brrr!